SharePoint

SharePoint gør det let at samle viden og fildeling i virksomheden. Systemet kan integreres gnidningsfrit med medarbejdernes computere, hvor SharePoint kan tilkobles som et drev, der automatisk uploader filer m.m. til skyen eller egen server.

Dine medarbejdere og samarbejdspartnere kan desuden logge ind på tværs af browsere og enheder, så de altid har adgang til filerne. Du kan endda begrænse adgangen på brugerniveau, for at afgrænse sensitive informationer.

SharePoint sikrer informationsdeling og dokumentstyring med struktur, sikkerhed og smarte features som f.eks. søgefunktion på tværs af mapper.

Sydjysk Data hjælper med implementering, konfiguration, support og meget mere.

Masser af plads

Opsæt Microsoft SharePoint med tilkøbt plads i skyen eller med opsætning til jeres helt egen server. Begge løsninger kan naturligvis omfattes af gode backup-planer.

Overblik og søgning

Enkelt struktur og muligheden for at søge efter filer og informationer gør det let at anvende SharePoint. Find let det, du leder efter – selv på store drev med mange mapper og dokumenter.

Samarbejde gjort let

Udnyt SharePoints glimrende muligheder for samarbejde! Skabeloner, versionsstyring og direkte redigering gør det let at arbejde i samme dokument – uden at overskrive kollegaernes versioner.

Deling, der samler virksomheden

Med SharePoint som fælles delingsplatform får alle medarbejdere et praktisk værktøj, der gør det let at strukturere og hente informationer.

Delingen af dokumenter og filer kan finde sted både i og udenfor virksomheden med de brugere, der har adgang.

Vi hjælper med at opsætte SharePoint, så løsningen passer perfekt til forretningens behov og arbejdsgang.

Kontakt os og hør meget mere om dine muligheder.

Brancheløsninger
Brancheløsninger
Brancheløsninger
Brancheløsninger
Brancheløsninger
Brancheløsninger